Wij zijn voortdurend bezig om onze dienstverlening te verbeteren. Dat doen we op verschillende manieren. Denk aan het uitbreiden van onze online diensten, het uitvoeren van klantreizen en het duidelijk en helder herschrijven van ingewikkelde teksten. We vinden het heel belangrijk om van u te horen hoe u onze dienstverlening ervaart. Wat ging goed? Wat kon beter? Op basis van uw mening kunnen wij beter inspelen op uw voorkeuren en wensen.

Hoe kunt u uw mening doorgeven?

Vraagt u online een product of dienst bij ons aan? Dan kan het zijn dat u een vragenlijst of een e-mail krijgt waarin we u vragen wat u van onze dienstverlening vond. Het beoordelen is heel simpel: door te klikken op een smiley geeft u aan hoe tevreden u bent. Daarna volgt een korte vragenlijst. Het invullen duurt maximaal één minuut. Daarmee helpt u ons ontzettend!

Wat gebeurt er met uw reactie?

In de korte vragenlijst kunt u aangeven wat goed ging en wat beter kon. Wij nemen deze informatie mee in de doorontwikkeling van onze dienstverlening. Sommige dingen kunnen we gelijk verbeteren, bijvoorbeeld een tekstaanpassing. Andere dingen kosten meer inspanning en dus ook tijd. We prioriteren de aanpassingen aan de hand van het aantal meldingen dat via onze inwoners binnenkomt. Daarin moeten we soms ook keuzes maken. Niet alles is haalbaar, maar we doen ons best de dienstverlening zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij uw wensen.

Tips, vragen of opmerkingen?

U kunt uw tip, vraag of opmerking over onze dienstverlening natuurlijk ook zelf aan ons doorgeven. Stuur daarvoor een e-mail naar gemeente@opsterland.nl of gebruik het complimenten- of klachtenformulier. 

Meer informatie

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact op met het Publiekscentrum

Gemeente Opsterland